سلامتی

سلامتی

سلامتی

سلامتی

یکی از سخنرانی های مهم TED برای والدین

بازی Gever Tulley 5:  کار خطرناک که باید اجازه دهید فرزندانتان انجام دهند

فکر می کنی ما خیلی از بچه هایمان محافظت می کنیم؟

نسل ما اغلب مورد انتقاد قرار گرفته است که چرا بچه های ما را در پوشش حبابی قرار می دهند و به خاطر محافظت بیش از حد و ملایمت بیش از حد با بچه های ما.

در حالی که ما قطعا در حال هموار کردن راه برای یک روش فرزندپروری ملایم تر هستیم (این چیز خوبی است)، ما ممکن است، در برخی موارد، بیش از حد از فرزندانمان در برابر خطراتی که می توانند کنترل کنند محافظت کنیم و بنابراین یاد بگیریم که خود را هدایت کنیم.

ما اغلب به خطراتی که کودکانمان را تهدید می کند فکر می کنیم، اما گور براساس شواهدی که نشان می دهد خطرات واقعی کجا هستند و چگونه می توانیم با خیال راحت به کودکانمان اجازه انجام کاره ای خطرناک را بدهیم، افکارمان را در این باره به چالش می کشد.استرس کودکان

به هر حال، این یک لیست کوتاه است، اما یک لیست که امیدوارم الهام بخش شما برای ادامه گوش دادن، یادگیری و پرسیدن سوالاتی در مورد جهان و چگونگی پرورش فرزندانمان باشد.

بسیاری از سخنرانی های TED و منابع دیگر در مورد فرزندپروری وجود دارند، اما چیزی که من بیشتر از همه در مورد این سخنرانی های TED برای والدین دوست دارم این است که آن ها به شما یک تغییر طرز فکر کوچک سریع می دهند، فرصتی برای نگاه کردن به یک دیدگاه جدید، و می توانند شما را با مفاهیمی در مورد فرزندپروری آشنا کنند که ممکن است قبلا وجود نداشته باشد.

از اینجا، پس از تماشای این سخنرانی های تد فرزندپروری، حالا می توانید انتخاب کنید که می خواهید کدام جنبه ها را بیشتر مورد بررسی قرار دهید، و ادامه دهید. سخنرانان را جستجو کنید و به فلسفه های آن ها بیشتر گوش دهید، به پادکست گوش دهید، کتاب هایی در مورد فرزندپروری بخرید و بخوانید.

فرزندپروری یک درس مادام العمر است و ما در طول مسیر چیزهای زیادی یاد می گیریم، و تصمیم می گیریم که چه چیزی برای ما به عنوان پدر و مادر موثر است. امیدوارم این دوره از گفتگوهای TED فرزندپروری یک شروع کوچک جدید برای شما باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد